Vis enkelt innlegg
Gammel 14-09-04, 21:23   #3
mam
Seniormedlem

mam sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
mam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjent

Hei Nalana!

Jeg liker å steke grønnsaker og f.eks kylling i wok, og så bruke disse små posene med saus. Heter gjerne noe slik som "Stir-fry...". Leste bakpå slike kinesiske eller thai glass. Det er mye sukker i det. Lite protein og fett. Eller tandoori-pk, eller glass med noe som det bare er å tilsette kjøtt eller kjøttdeig. Jeg har en bra mann, men hans innsats på kjøkkenet begrenser seg til Toro. Han lager helst noe halvfabrikata, med enkel grei oppskrift på baksiden. Jeg tyr også til sånt når jeg har dårlig tid og ikke har lyst til å lage noe komplisert.

I dag laget jeg fløte-og ostegratinerte grønnsaker som tilbehør til middagen. Det ble godt men tynt med bare fløte. Hva kan jeg bruke som jevning isteden for hvetemel eller Maizena? Lindbergh har noe "Johannesbrødkjernemel". Kan det brukes?

Det er jo sagt i en annen tråd at Atkins produkter kommer til Norge. Det er vel utsatt på ubestemt til.....

mam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat