Vis enkelt innlegg
Gammel 24-04-06, 18:28   #17
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Hvitløksdressing

Opprinnelig lagt inn av Matadormix

Haha, om det er 50% fett i denne så er den ikke akkurat sunn. Uansett karbohydratinnhold. I og med at fett har rundt 980kcal per 100g betyr det at du får i deg godt over 500 kcal av 100ml dressing, og det er synnsykt mye for en noe som kommer i tilleg til den egentlige maten. Uansett om det er mettet fett eller umettet/flerumettet ville jeg ikke spist mye av denne på hverdager. fråts heller på lørdag :P

Det spørs jo hvilken filosofi man har. På Lindberg bør man jo ikke fråtse i fett akkurat, men på feks. Skaldeman, SKAL man ha mye fett til hvert måltid. Når man feks. lager kjøttkaker, bør man bruke svinefarse/spekk eller lignende for å øke fettprosenten osv.

På Skaldeman lå jeg godt over 3500 kcal daglig og raste ned 10 kg på 6 uker. På vanlig (feks Grete Roede-kosthold) kan jeg ikke gå over 2000 kcal før vekta øker. Så det er ikke så svart/hvitt.