Vis enkelt innlegg
Gammel 14-09-04, 17:05   #2
nalana
Seniormedlem

nalana sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Hva slags?

...posemat et det du synes det er vanskelig å finne erstatning for da?

Det er mye lettere å ikke bruke ferdigposer enn man skulle tro. Jeg brukte det sikkert nesten daglig før, og nå klarer jeg meg helt uten. Kan godt komme med et par eksempler, men det er ikke sikkert det hjelper deg, siden jeg ikke vet hva som er dine utfordringer.

Alle "røde" poser, sånn som taco, tomatsuppe, pizzafyll og slikt som er tomatbasert lar seg erstatte med tomatpure og tomathakk. Og så er det bare å variere med krydder, buljong eller andre ting alt etter som hva man skal lage.

Nydelig brun saus lager vi også, uten hvetemel og uten ferdigpose. Greiest hvis man har stekt kjøtt først, for da er det bare å koke ut panna med fløte og vann til passe tykkelse.

Sikkert mange andre som har tips også, men som sagt, fortell gjerne litt mer presist hva det er du skulle ha erstattet.

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat