|
Sv: Fitlineprodukter
Opprinnelig lagt inn av Nille
Fedoniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisten !!
Kom og svar !!
Jaaaaaaaa!!!!! Er i farta!!! 
Min erfaring med FitLine sine produkter er veldig positiv. Og da mener jeg både som privatperson og personlig bruker - og som terapeut.
Det jeg syns er aller mest positivt med produktene er
- i pulverform - blandes med vann og drikkes som 'saft'
- smaker godt (ungene tar det også og liker det)
- alle vitaminer er gjort vannløselige
- mye bedre opptak enn ved inntak av kapsler og piller
- får dekke totalt vitamin- og mineralbehov ved å drikke to glass 'saft' om dagen
- har veldig sterk forskningsbedrift i ryggen
- alle tilskudd produseres etter GMP standard, og har også godkjenning
- to av basis-tilskuddene har fått patent (i tillegg til yoghurten)
Sikkert mye annet også - men dette får holde i første omgang.
Når det gjelder hudpleieproduktene har jeg testet litt selv og er fornøyd. Men dette er ikke produkter jeg anbefaler i like stor grad, for jeg jobber ikke innen hudpleie-/kosmetikk - så mange har nok bedre kompetanse enn meg der. Jeg er litt sånn at jeg må kunne en del om produkter før jeg vil anbefale dem videre. Handler nok om å skulle kunne se seg selv i speilet/øynene med god samvittighet. Anti-rynke-serumet er veldig bra - og jeg kjenner noen som har testet det 'kvantemedisinsk' også, med veldig gode resultater. Men det koster jo flesk med sånne serumer da.
Tilbake til vitaminer/mineraler ++: Kjenner at jeg nå kunne ha snakket om dette i det uendelige - for her er det mye spennende. Til mange plager også. Men foreslår at jeg heller får prøve å svare på konkrete spørsmål - hvis ikke så stopper jeg jo aldri......
fra Fedonisten som ALDRI har vært kjent for å fatte seg i korthet