Vis enkelt innlegg
Gammel 22-04-06, 16:48   #5
katten
Medlem

katten sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Hordaland
katten har en fantastisk aura rundt segkatten har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Kattens dagbok

Ja koffor vil eg prøve den først? Måtte tenke litt på det spørsmålet. E leste om testdietten og satt vel eigentlig igjen med inntrykket av att etter den dietten var soppen død Må flire litt av meg sjøl no ) For leste omigjen om testdietten, og det står ingen ting om at etter den dietten er soppen død.
Vel, tenker at eg setter en stopper for testdietten, og går tilbake til vanlig Atkins. Eg tek jo både Oliven ekstrakt, Mariatistel og Restora. Så det bør vel gjere trikset Og Atkinsdietten i tillegg så klart. Og kiloene vil vel snart begynne å "dette" av ) Fer ta ein dag av gangen, og glemme kordan Atkins virka første gangen. Beste av alt med Atkins, er det velværet ein føler etter å ha kommen igjennom den første uka. Etter det er kroppen inne i eit velvære modus. Husker eg vart kvitt mange plager på Atkins. Eineste som er synd er at de første 14 dg har eg ein del migreneplager. Sikkert pga at kroppen/hodet ikkje får sukker. Men etter dei første 14 dg så fer ein og mindre migreneplager enn ein hadde før. Det gjelder vel berre å prøve å huske alt det positive )

Katten

Aim with your heart, adjust with your head, and always, always, always, do all you can
katten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og Hexeberg i skjønn forening Svar med sitat