Vis enkelt innlegg
Gammel 20-04-06, 22:46   #4
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Kattens dagbok

Opprinnelig lagt inn av katten

Mente ikkje å være negativ til å gå ned ein kilo på ei viku. Men har gått på Atkins før, og gjekk då ned 6 kg første uka!!!

Ja, da skjønner jeg at du er skuffa. Men det er skjelden eller aldri at noen tar av så mye første uka ! Det er overhodet ikke normalt ! Det normale, dvs. snittet, er 2.5 etter de første 14 dagene ! Dessuten tar man alltid av mer første gang på Atkins enn andre, tredje eller fjerde gang (Jeg har vært medlem at amerikanske Atkins forum i mange år og har sett en del).

Det er viktig at du ikke har urealistiske mål som kan vippe deg av pinnen. Venter du 6 kg blir du skuffa uten grunn når du mister "bare" 1 kg, og det er jo dumt !

Hvorfor vil du prøve testdietten først ? Jeg bare lurer altså....