Vis enkelt innlegg
Gammel 20-04-06, 10:09   #50
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Jeg får ikke reise til Ebeltoft...

Opprinnelig lagt inn av Kristian

Hvis det bilde på avataren er deg da er du kjempesøt og du har ingen grunn til å skamme deg over utseende. Skulle ønske du fikk dekt opphold på en slankefarm

Åh så nydelig sagt, tusen takk.

Mannen min skal i banken i morgen eller på mandag for å prøve å få lagt til en sum på huslånet så jeg kan ta en GBP-operasjon i Oslo (på Omnia) eller en DS-operasjon i Russland. Har selvsagt mest lyst til det første, da det er tryggere og bedre, men prisforskjellen er på 90.000 kr, så det er jo litt....

Uansett så er jo Dr. Yashkov i Russland veldig VELDIG flink og har fremdeles ikke mistet en eneste pasient. Så jeg får se...

Operasjon blir det nok, men jeg er fullstendig klar over, og motivert til å jobbe intenst med det psykiske uansett!

Jeg ser ikke på operasjonen som en lettvindt løsning, men som et nyttig verktøy.