|
Lukking av fora for gjester - nytt underforum for personlige diskusjoner?
Jeg har tenkt litt på at det kan bli ganske personlige diskusjoner her inne. Det hadde kanskje vært bra å lukke f eks "fysisk og mental helse" for gjester - eller åpne et nytt underforum?
Det trengs, slik jeg ser det, et forum som er åpent for alle her inne, men som er merket slik at folk forstår at det ikke er helt fritt frem for diskusjon, at man kanskje skal trå litt varsomt rundt tema/ personen som starter tråden. Noen ganger har man behov for å nå ut til flere, uten at man har lyst til å stille seg åpen for hogg av den grunn. Det kunne ihvertfall jeg tenke meg. Og vi har fått mange medlemmer som ikke har tilgang til lukkede grupper som sikkert også har behov for et litt mer avskjermet hjørne...
Eller?
En annen ting er at folk utenfra kan lese. Kom på dette fordi jeg så "Google Spiders" på tråden til Iset om Ebeltoft, og det synes jeg ikke er så ålreit, for selv om Iset kanskje synes det er greit er det også andre som legger inn personlig informasjon i en slik tråd. Jeg har gjort det selv...
|