Ja, da har jeg spist meg gjennom hele påskeferien........ Jeg har selvfølgelig ikke spist brød og poteter å sånn........neida, jeg har spist sjokolade, jeg!!! Sånn for sikkerhetsskyld.... Huff, jeg har vært så deppa...og bedre blir det ikke av at mai nærmer seg. Det er noe helt spesielt med mai, nemlig. Det var i mai i fjor at jeg bestemte meg for at her skulle det slankes!!! Mye!!! For jeg ville inn i bunaden min....og kanskje kjøpe meg noe lekkert til sommeren.....*drømme* Og nå står jeg her uten å ha greid målet mitt. Over 6 kilo opp i vekt siden januar. Selv om jeg har hatt rosa sticks og allting..... Jeg har slitt veldig psykisk i de siste månedene...med andre ting enn bare slankinga altså. Er så vanskelig å få rævva i gir (unnskyld for trøndersken der... ) når jeg bare lar dagene gå med å grave meg ned i negative tanker og gamle opplevelser....... Vel, fra i dag av gjør jeg et siste forsøk!!!!!! Jeg skal ligge unna alt som kan være med på å hindre vektnedgang...Jeg leser og leser her inne og suger til meg tips Sambo har vært i kjelleren å henta frem min gamle muskelstimulator i håp om at den kan gjøre noe med den pølsa rundt magen. Hva jeg skal gjøre med beina er jeg ikke helt sikker på.... Da jeg gikk med tredjemann fikk jeg utrolig mye væske i beina, og de ble veldig digre. Etter dette har jeg beholdt mine kjempetykke bein. I følge et par forskjellige leger er det først og fremst fett og ikke vann som er problemet. Noen som har gode råd kanskje? Føler meg litt oppstemt i dag, faktisk. Tror det er våren som tar litt tak i meg Jeg skal kose meg med det så lenge jeg kan...... Første delmål......hmmm.....tenke.......å legge "noen og 80 tallet" på vekta bak meg. Og det skal helst skje allerede i morgen...hihi....