|
Sv: Jeg er så deppa
Ok, her kommer det:
Frokost: eggerøre av to egg og tre strimler med bacon, koffeinfri kaffe og ca 2 SS kremfløte i. To suketter
Lunsj: Salat av isbergsalat, paprika og tomat med kylling, reker eller renskåret skinke, ca 400 ml til sammen. Evt middagsrester. Vann til drikke pluss et glass light brus
Middag: Rent kjøtt, fisk eller kylling (tilsvarende en stk kyllingfilet) og stekt sopp og løk med salat ved siden av. (ca 300 ml til sammen) Evt litt saus. Har også laget mange av oppskriftene her inne; fisk i karrisaus, kiche - pizza mm, og har da spist til passe mett. Det blir ofte ikke en veldig stor porsjon siden det er mat med høy næringstetthet, og dermed blir jeg relativt fort mett.
Spiser som regel ikke kvelds fordi vi spiser middag i halv - sekstiden. Unner meg fire ruter 70% kokesjokolade og en kopp te (naturlig koffeinfri, bringebærete) med to suketter i før leggetid.
Jeg ser jo nå at jeg drikker alt for lite, det skal det bli en endring på... Jeg vet ikke om jeg klarer meg uten Tolvon, jeg har prøvd mange ganger å slutte på dem, men det er helt umulig å sovne uten. Jeg har hatt søvnproblemer hele livet mitt, og det er helt fantastisk å få sove.
Tusen takk for engasjement alle sammen. Det føles godt!

Paprika, mamma til to
|