Vis enkelt innlegg
Gammel 16-04-06, 13:35   #17
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Er det mange "lindbergere" her?

Opprinnelig lagt inn av Hege_

Jeg er en "Lindberger" da han, etter min mening, har lagt opp et kosthold som er mye sunnere enn feks. Atkins. Fedon legger opp til balanse i kostholdet, noe som er viktig. Mener å huske et sted at Atkins døde av hjerte/karsykdommer...

At Lindberg kosthold er kjempeflott for de fleste er det ingen tvil om ! Men det blir litt feil å uttale seg om Atkins er sunt eller ikke så lenge man baserer seg på hva man har hørt eller lest i avisa, tydeligvis uten å ha lest boka. For HAR man lest boka så ser man at Atkins vedvarende/vedlikeholds kosthold nøyaktig det samme som Lindberg kosthold

*sukk* så trist at det gang på gang skal gjentas feilaktige påstander man syns å ha hørt/lest ! Joda, Atkins hadde en hjertesykdom. Og det var på grunn av den dietten hans ble "laget". Atkins var dessuten hjertespesialtist og behandlet tusen vis av pasienter med dietten gjennom som karriere. Men det var altså ikke det han døde av. "Blunt Impact injury of head with epidural hemotoma", som det står på dødsattesten, skulle vel bety noe sånt som "slag mot hode som forårsaket indre blødninger" eller noe. Å jaaaaa, stemmer det, han glei på det glatte fortauet og slå hue i asfalten - DET var det det sto i avisa !

Sist redigert av Nille : 23-04-08 kl 08:44.
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat