Vis enkelt innlegg
Gammel 13-04-06, 23:47   #15
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Nei, nå...! For svarte!

Opprinnelig lagt inn av Flax

Ærlig talt. Slapp nå helt av, Allers er jo ikke akkurat kjent for å være et "blad for riktig ernæring og kosthold". Sladder, sladder og atter sladder. Tullogtøyseblad spør du meg, heller sitter jeg der uten noe å lese hvis Allers er det eneste som ligger på do, møkkablad.

Jeg leser skjelden eller aldri ukeblader, så jeg skal ikke uttale meg om kvaliteten. Diskusjonen gjelder ikke bare det som sto i Allers, det samme sto også i Bergens Tidende, VG, Dagbladet og flere andre steder. De to sistnevnte hører vel egentlig til under ukeblad sjangren de og. Men cluet her er at en stor del av Norges befolkning tror blindt på alt som står i aviser og ukeblader. Og det er disse holdningene våre medlemmer møter ute. Å diskutere hva som er feil eller fakta i slike oppslag kan det da ikke være noe galt i ?

Men jeg lover jeg skal slappe helt av nå