Vis enkelt innlegg
Gammel 12-04-06, 11:17   #17
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Kalorier vs karber

Opprinnelig lagt inn av jankph

Jo, det vil nok være forskjellig fra person til person og igjen et bevis på at det ikke finnes EN ENDELIG sannhet hva mat og kosthold angår. Det som jeg personlig har erfart er at jeg trenger flere karber og proteiner og mindre fett enn hva den typiske lavkarbo-kuren tilsier. Men...uansett er det utrolig lærerikt å nå studere hva kroppen reagerer på og hva ikke, der jeg før bare stappet i meg og ikke skjønte helt hvorfor jeg gikk opp i vekt eller følte meg slik jeg følte meg.

det har du helt rett i !!
Det er utrolig urettferdig at noen kropper ikke lystrer slik de egentlig skal Det er jo rene vitenskaps prosjektet å finne ut av ! Burde ha fått statsstøtte til slikt !