Vis enkelt innlegg
Gammel 11-04-06, 10:03   #14
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Har noen av dere prøvd Brasilian Waxing?

For en diskusjon ! Har en kollega som gjorde det før hun kom på jobb. Først ga hun en malende beskrivelse av seg selv på alle 4 med rumpa i været, -og så kunne hun ikke sitte eller gå normalt den dagen....

Men Iset, om du er på jakt eter en god voksedame, så skryter de fælt av Guro på Bare Klinikk i Kirkegata i Stavanger. Hun er visst gørrgod til brasiliansk.

...og jeg tror ikke no på at man er babymyk i 6 uker. Hårene vokser jo ut fortere enn det vel ? ...eller ?? Også klør det som bare nøkken når det vokser ut igjen ! (sa kollegaen min)