Vis enkelt innlegg
Gammel 09-04-06, 08:33   #20
Georgine
Supermoderator

Georgine sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 56
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Det går oppover og oppover og oppover og....

Opprinnelig lagt inn av Trolljenta

Hvis vektøkningen har kommet bare iløpet av en uke, så må du ta det litt rolig i svingene her og ikke stresse med det. Sannsynligvis er det bare vann.

Ta en tur inn i journalen til millah å se på kroppssammensetningen hennes sist gang hun la på seg. Bare vann og muskler

Det skal jeg gjøre

Har vridd hodet mitt mye i natt (jadda drømmer om at en kopp te har 6 karber) og tror jeg skal starte med å prøve 2 ting samtidig: få i meg mct-olje (har vært slapp der, men har nå en ny flaske i hus) fordi man skal jo ikke fryse når man er i ketose og så må jeg ligge unna kunstige sukkererstatninger.... Se får jeg se hva som skjer..

Det er supert å ha dere å kaste ball med når man sliter og alt går feil vei

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat