Vis enkelt innlegg
Gammel 09-04-06, 00:59   #6
Fjonken
Seniormedlem

Fjonken sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 60
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Atkins dietten

Opprinnelig lagt inn av Helene

veldig godt poeng Fjonken, etter 2 uker på atkins kommer du aldre til å snakke stykt om den igjen

Tror du misforstår litt Helene. Milla snakker da ikke stygt om Atkinsdietten. Hun vil bare vite mer om den.

Til Milla.. du bør lese boka til Atkins først. Og da mener jeg den orginale på engelsk. Ikke den dårlig oversatte på norsk. Så bør du prøve induksjonsdietten i minst 14 dager. Det vil gi deg verdifull innsikt. Det med Atkins er litt komplisert fordi dietten på sikt må tilpasses individuelt. Det er ingen fasit om du forstå hva jeg mener. Så når du spør om hva vi spiser og fordelingen mellom det ene og det andre så vil du få mange sprikende svar. Nettopp fordi folk har individualisert dietten og laget sitt eget opplegg. Da kan det bli vanskelig for deg å sammenfatte resultatene. Så derfor bør du gå via et Atkinseksperimet på egen kropp først og fremst. Det gir den beste innsikten.

Medlem av piskeklubben

Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat