Vis enkelt innlegg
Gammel 08-04-06, 16:54   #15
Fjonken
Seniormedlem

Fjonken sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 60
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Det går oppover og oppover og oppover og....

Prøv å kutte ut melkeprodukter først. Jeg gjorde det, men det gav ikke utslag for min del. Men kanskje for deg. En annen ting er de derre barene og de dropsene du stapper i deg. Kutt de ut. Det og alt med kunstig søtning. Kan være det som stopper vekttapet hos deg. Kunstig søtning har dessverre ingen effekt hos meg. Tåler alt jeg ser det ut som, men står likevel stille. Og en annen ting. Teller du karber riktig? Teller du 0,99 g karber i 100 gr ost og i søtningsmiddel og i såkalte sukkerfire varer? Drikker du lettbrus blir det 2 karber pr glass. 1 liter gi 10 karber. Og veier du maten din nøyaktig og fører nøyaktig karberegnskap? Øyemål er ikke pålitelig, husken ei heller. Så bruk matvekt og karboteller flittig. I allefall for en stund slik at du får et innblikk i hva du faktisk spiser av karber hver dag.

Medlem av piskeklubben

Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat