Vis enkelt innlegg
Gammel 08-04-06, 11:49   #11
Georgine
Supermoderator

Georgine sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 56
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Det går oppover og oppover og oppover og....

Opprinnelig lagt inn av Torkil

Hei
Hva spiser du? Spiser du rett og slett for mye? Hvor lenge har du vært på ketolysekuren og trimmer du - og er det noe nytt ( da vil du en periode bygge muskler)
Vennlig påskeferiehilsen
Torkil

Jeg spiser riktig mat i henhold til boka, bruker mange av oppskriftene derfra, går mye i kyllingfilet, rent kjøtt med mye salat. Tror neppe jeg spiser for mye, en dagsmeny ser gjerne slik ut:

Frokost: en skive nabobrød med enten 2 egg eller gulost
Lunsj: Salat med ost eller kylling
Middag: kjøtt eller kylling og salat
Kvelds: lavkarbopannekake eller ostevaffler

Holder meg alltid mellom 15 og 20 karber. Trener 3 - 4 ganger hver uke, styrketrening i forhold til opptrening av bekkenet og dette startet jeg med i januar slik at jeg holdt på 2 1/2 måned før jeg startet på ketolysekuren. Har ikke bil og bruker beina generelt mye men utover styrketrening og transport fra A til B trimmer jeg ikke, det vil si, jeg har en gutt på 2 år som er et treningsprogram i seg selv om dagen

Det kan ta en atkinsbar eller litt mørk sjokolade, men overstiger ikke 20 karber..

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat