Vis enkelt innlegg
Gammel 07-04-06, 00:07   #217
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-)

Hallooooo Caxa!

Vet du, jeg synes du skal drite i hva andre måtte mene om det ene eller det andre. Det er jo veldig lett å si da, men jeg tror det er viktig å si allikevel

Og du? Hvor er Hadeland igjen forresten? Jeg husker at jeg spurte om det en gang, på PM ellernoe? Men jeg har vært ganske tåkete de siste ukene, (eller månedene blir det jo snart), så husker ikke.

Nå kunne jeg såklart bare sett på PMene mine da, men gidder jeg det?

Hvorfor jeg spurte da iallfall, var at jeg tenkte at kanskje jeg kunne komme og sitte på en hesterygg hos deg en gang? Sånn.. i mai kanskje? Jeg driver og styrer med masse dill for tiden, så trenger litt forutsigbarhet, men.. slutten av april er kanskje heller ikke så dumt? Jeg aner ikke jeg.

Trenger man masse klær og sånt forresten? Og hjelm? Kanskje jeg kan låne det av deg eller? Kanskje jeg har for stort hode?

Ja, også ville jeg bare si at det er fremdeles full anledning til å komme på Oslo-treffet imorra!