Opprinnelig lagt inn av Fedonisten Kanskje du har skrevet det før altså - men jeg har sikkert ikke fått det med meg Er det dressur du driver med? Du skriver om en del konkurranser du skal delta i - er noen av dem her i kongeriket vårt eller? Hadde vært morsomt å vært og kikket - hvis det var i nærleiken liksom. Kunne tatt med meg noen nåler og stikki litt på noen hester jeg vettu Imponerende resultater og meny forresten Inspirerende! Nå kryper Fedonisten til køys - natta Tone!
Opprinnelig lagt inn av Fedonisten
Kanskje du har skrevet det før altså - men jeg har sikkert ikke fått det med meg Er det dressur du driver med? Du skriver om en del konkurranser du skal delta i - er noen av dem her i kongeriket vårt eller? Hadde vært morsomt å vært og kikket - hvis det var i nærleiken liksom. Kunne tatt med meg noen nåler og stikki litt på noen hester jeg vettu Imponerende resultater og meny forresten Inspirerende! Nå kryper Fedonisten til køys - natta Tone!
Joda mange som er her i kongeriket, så vidt det er planlagt nå er det bare to stevner i andre kongeriker Skal ri i Asker 23 Mars, oppe ved Ringebu 6 Mai, Kongsberg 20 Mai og Moss 28 Mai, så er det pause før jeg skal ri i Danmark..... Da er det ikke stevne i Norge før i Juli, 2 stevner ett her på Hadeland, andre er ikke bestemt ennå..... Første helgen i August er det internasjonalt stevne i Kristiansand, og helgen etter er det NM ikke langt fra Larvik.... Er dressur jeg rir ja, har ikke nerver til å sitte på over hindre jeg Dessuten ville nok kroppen aldri kunne fungert som sprangrytter med de skadene jeg har Kan få stikke både meg og hesten du Sov så godt