Vis enkelt innlegg
Gammel 06-04-06, 21:28   #19
Nena
Seniormedlem

Nena sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Nordpå
Nena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastisk

Sv: Tenk deg slank

Flott og tankevekkende innlegg, Lise ! Hvis man ser på kostomleggingen som en slags "straff" man må lide seg gjennom inntil alle ekstrakiloene er forsvunnet og man igjen kan spise som "alle andre" - ja da har man nok små sjanser til å lykkes med varig vekttap. Det å omprogrammere hjernen er en viktig faktor i dette! Kombinasjonen av endret kost og endrede tankemønstre har jeg derimot stor tro på (egen erfaring, både som jojo-slanker gjennom mange år, og nå der jeg har holdt meg til lavkarbomat sammenhengende i over ett år).

Det å "tenke seg" slank uten samtidig å endre kosten, er jeg nok mer skeptisk til! Spiser man masse karbohydrater, nytter det nok ikke å tenke vekk den fettlagrende effekten av insulin

Nena
Nena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nena inspirert av Skaldeman, Lutz, OE... Svar med sitat