Vis enkelt innlegg
Gammel 09-09-04, 23:37   #549
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Hva jeg har drivi med i dag ???

Jeg er sykemeldt og har fått streng beskjed om å hvile. Og det var planen min idag. Helt til lunchtid da jeg var inne på kjøkkenet for å fikse mat. La merke til at døra til fryser'n sto på gløtt. Vel, JEG har ikke vært inne i den på et par dager... Nå hadde den stått oppe x-antall timer og det var masse is. Så mye at det ikke gikk an å lukke døra. HARD is ! Da var det bare en ting å gjøre da. Alle varer ut (de som ikke var frosset fast). Store gryter med kokende vann på skift inne i skapet for å smelte isen fortest mulig. Og jeg sittende i en stol foran, med føneren på full guffe. Vet det ikke er den rette måten å gjøre det på, men den er effektiv og det går mye fortere. Kombinert kjøl/fryseskapet er over 12 år gammelt og må skiftes ut snart. Neste gang skal jeg ha et av de skapene som iser seg av sjøl !!

Jeg fikk hvile litt innimellom - på sofaen. Men lunchen ble en pakke med smeltede bringebær jeg glemte på benken.......og den siste av muffinsene - og en tomat ! Og da min kjære kom hjem fra jobb tok han over og fikset resten !