|
Sv: Beas slankedagbok
Nå er jeg deppa nå!
Veide meg i går....og har lagt på meg 6 1/2 kilo siden nyttår
Er så lei av alle som kommenterer at denne superkuren min tydeligvis ikke fungerer så bra....!
Den SKAL fungere bra!!!!
Men nå er jeg skikkelig lei av hele greia. Jeg har vært i ketose siden nyttår. Jeg har spist så riktig jeg kan, jeg har spist mer fordi jeg var redd jeg spiste for lite, jeg har kuttet ut mandler, kunstig søtstoff (det var jammen ikke mye men likevel) og kuttet drastisk ned på ost som er det eneste meieriproduktet jeg spiser. Til og med cola light er borte fra lista.
Jeg har begynt med ketolysetablettene, uten at jeg merker noen forskjell.
Så ja.....nå er jeg skikkelig lei meg.
Jeg skjønner ikke hva jeg gjør galt??? Prøver å være så tålmodig jeg bare kan, men jeg kjenner at jeg mister motet.
Skulle så gjerne ha gått ned en hel haug med kilo til sommeren!! Sett flott ut i nye sommerklær å greier. Kanskje gjort meg litt flott for sambo til og med. Han er rimelig lei av at jeg skammer meg over meg selv, og hadde nok likt en slankere og mer fornøyd utgave......på alle måter...
Og her sitter jeg med dobbelthake og diger mage. Jeg er av den typen som er god og myk over det hele nemlig.....
Nå må jeg vel gå med lange skjørt og bukser i år også fordi beina mine er så tykke og stygge.
Huff...dette ble skikkelig negativt. Men det føles ikke godt nå. Det var ikke dette jeg hadde sett for meg. Jeg har gått ned mye, men jeg er jo ikke ferdig!!!
(Hallooo kroppen!! Jeg går på kur her jeg altså! Kan du ikke følge med?)
Kroppen føles tung og motløs den og. Ingen spor av ekstra energi her i gården nei.
Som jeg angrer på at jeg tok ei uke fri fra kuren i jula!!! Skal aldri aldri gjøre det mer!!
|