Vis enkelt innlegg
Gammel 29-03-06, 15:10   #4
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Boken "Fettforbrenning" av Fredrik Paulun

Opprinnelig lagt inn av Grethe

Hei, synes dette var veldig spennende lesning, tror jeg skal kjøpe denne boka . Jeg kjenner flere som har fulgt ketolysekuren og snakket med to av dem idag som rett og slett sluttet på grunn av at de følte seg svake og med mye vondt i hodet. Er ikke så lett å fungere på skole og i en aktiv jobb da. Har vel en teori om at de kanskje var FOR flinke i dietten, at hvis de hadde tilatt seg selv å spise litt mer karbohydrater så hadde de følt seg litt sterkere, men nå har de sluttet så det finner vi ikke ut :-(
I alle fall skal jeg gå inn og bestille boka med en gang, takk for godt tips
Grethe

de som slutter fordi de ikke føler seg bra er som regel "for flinke", de spiser som regel altfor lite altfor lenge. Og selv om det blir påpekt gang på gang er de ikke villige til å høre etter. Alle vet best selv. Men da kan man i rettferdighetens navn ikke skylde på kuren eller dietten om man blir sjuk. Ekstremvarianter i alle former er farlig !! Jeg har hatt kontakt med flere som har gitt opp, og de er ikke villig til å spise MER, for da tar de ikke av fort nok..... tror de. Men jeg tror nok også at for mange av disse er det slik at kroppene deres ikke takler det lave innholdet av karbohydrater. Og da der det eneste riktige å prøve noe annet, som å telle kalorier for å oppnå vekttap. Som jeg sier. Det finnes ikke bare en sannhet....