Vis enkelt innlegg
Gammel 28-03-06, 21:21   #8
Mum 4 2
Seniormedlem

Mum 4 2 sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Sør for Trondheim
Alder: 54
Mum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt av

Sv: Er det lov till å lufte litt fortvilelse...? : (

Hei. Jeg ammet helt til januar i år, men var så heldig at jeg gikk ned i vekt. Spiste ett sted mellom 60 - 100 karber pr dag. Men unngikk nøtter/mandler og alt av sjokolade. Spiste jeg så mye som en atkinsbar eller 70% eller 86 % sjokolade, så stoppet vektnedgangen. Fant også ut at dess flinkere jeg var med grønnsaker, dess bedre gikk det med vekta. Så det kan jo hende at du bruker karbene feil når du bruker dem på sjokolade og nøtter.

Jeg valgte også å starte ketose før jeg sluttet å amme, men da var poden så stor at han kun ammet ett morgenmåltid og noen ganger en påtår før natta. Resten av dagen ville han ikke ha, og drakk Prosobee melkeerstatning (soyabasert pga melkeintoleranse).

Drakk nok Pepsi max, for den er dessverre en av mine gjenstridige følgesvenner.

Nå etter at jeg sluttet å amme, så er jeg enda mer følsom for nøtter og sjokolade. Kan omtrent ikke røre det uten at vekta stopper helt opp, evt. går opp. Jeg kuttet derfor ut nøtter da jeg startet med ketolysekuren, men må tilstå at jeg har spist noen atkinsbarer når jeg er i farten og ikke har med meg mat. Men ser tydelig på vekta at disse barene gjør noe med kroppen min. Virker som om kroppen holder på væske etter inntak av slike.

Det var noen tanker fra meg. Lykke til videre.