|
Sv: Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-)
Opprinnelig lagt inn av Anne
Takk, dette kan vi nok ikke få sagt for ofte....men du verden så fort gjort å glemme.
For meg er det tydeligvis lettere " å oppdra andres barn" enn å hjelpe meg selv noen ganger. Jeg merker det godt. Vi har så mange skulte hindringer i oss, som vi må finne før vi får gjort noe med det.
...men jeg jobber med det
Og du har rett i en annen ting, mange tar usedavnlig vanskelige valg og klarer det. Enten fordi de ikke har noe valg eller fordi tiden var inne.

Jeg har lært en viktig ting jeg Anne, og det er at om man ikke tar de vanskelige valgene kommer man ingen vei.... Dessverre er det sånn at vi mennesker heller "rydder" andres bed enn våre egne.... Ikke noe galt i det, for vi trenger alle en hånd å holde i....
Mange er redd kritikk, jeg har lært at kritikk, konstruktiv sådan er det eneste som får meg til å se mine egne feil.... Derfor må jeg ta imot kritikk fra andre, men også tørre kritisere meg selv uten å måtte se på meg selv som dårligere enn andre av den grunn.... Jeg er bare meg på godt og vondt, som alle andre er seg selv enten vi liker det eller ikke