Vis enkelt innlegg
Gammel 27-03-06, 09:50   #16
ssskaldeman
Medlem

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Sörmland, Sverige
Alder: 83
ssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjent

Sv: Flere NYE på Skaldeman?

Opprinnelig lagt inn av Caxa

Jeg fulgte også Skaldeman, men gikk ikke ned jevnt når jeg spiste noe med fløte i... Dessuten ble jeg etterhvert tom hver gang jeg trente, noe som gjorde at jeg økte protein inntaket... Det har fungert veldig bra for meg, så nå lever jeg på en blanding mellom Skaleman og Ketolyse....

Tror man må finne litt ut av hva kroppen reagerer på, for jeg vet mange som f.eks stopper opp med inntak av nøtter, noen reagerer på bær....

For meg var det fløte og liknende melkeprodukter som ikke fungerer, jeg spiser bare melkeprodukter produsert på myse... Som rømme, cottage cheese, hvite oster og creme fraiche.... Så det er bare å prøve og feile

Det var ett klokt inlägg. Precis så ska man göra. Man ska anpassa kosten till sin situation.

Tränar man hårt behöver man mer protein. Man kan till och med behöva en kolhydratportion ETT PAR dagar i veckan EFTER träningen. Det gäller särskilt om man vill bygga muskler. Jag skriver inte om det i min bok eftersom den i första hand är avsedd för överviktiga som inte klarar av att träna.

Tål man inte ost ska man låta bli ost. Detsamma gäller nötter för den som inte klarar det. Vi är alla olika och vi måste göra de anpassningar som vår kropp kräver. Om det hade funnits ett standardrecept som passade alla så hade jag skrivit ut det. Men det finns inte något sådant. Därför handlar min bok om principerna för hälsosamt ätande.

Tillämpa de principerna, men gör också de personliga anpassningar som krävs!

Sten Sture

ssskaldeman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat