Vis enkelt innlegg
Gammel 26-03-06, 22:10   #57
Flax
Juniormedlem

Flax sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Alder: 60
Flax er på en erverdig vei

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Vet ikke helt hvor jeg startet, for vekta mi knela og nektet å vise hva jeg veide. Startet friskt opp ATTER EN GANG 16 januar, og denne gangen er jeg helt hyper-motivert. Syns det går litt tregt, har tatt av 11 kg så langt, da har jeg bare 49 kg igjen.... Har langtidsperspektiv på det, har jo brukt 41 år på å bli slik jeg er nå, så får jeg vel bruke de 41 neste til å normalisere litt da. Tenk ikke kur, tenk ikke begynnelse og slutt, tenk ikke midlertidig sier jeg til meg selv, dette er en definitiv livsstilsendring og ikke et "opplegg" som har en slutt. Det jeg savner allermest er en spiselig gjenstand som kan holde på plass alt det gode pålegget mitt... Ikke nødvendigvis en brødskive, men noe som smaker godt, metter, knaser eller har tyggemotstand og ikke inneholder carbs... Skal heller ikke bakes over tre dager med mystiske ingredienser, men kjøpes på hjørnet og være lett tilgjengelig i skapet mitt når jeg trenger den. Sammenlignet med GR og andre low-cal varianter er dette mye bedre. Egg og bacon er digg. Lykke til alle sammen 30+ folk, dette klarer vi.!!

Flax er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowCarb or NoCarb Svar med sitat