Siden jeg ikke har bil når jeg reiser til hjemlandet er det ikke kjøtt jeg har med hjem. Nå er jeg ikke noen stor kjøttspiser, så kjøttprisene har jeg ikke fulgt så mye med på. Noe som jeg synes er billigere og som jeg kjøper med er helsekostprodukter. Og feks. sminke får du ofte billigere i Danmark end i lufthavnen/taxfree feks. Prøv å ta en tur på MATAS som ligger overalt. Likner på VITA, men mye større utvalg. Bøker kjøper jeg også ofte i DK pga prisen, vel bare lurt hvis man leser dansk. Nå, det var vel kjøtt du lurte på, og ja det er nok billigere. Det er det meste vel iøvrig. Må bare fortelle en historie i disse bakterietider. Da jeg var i tyverne hadde jeg venninne som jobbet i slakteriavdelingen på BILKA. Hun fortalte at når kjøttdeigen hadde gått ut på dato, ble det tatt ut fra disken, blandet sammen med fersk kjøttdeig og pakket på nytt. Det foregår nok litt av hvert rundt omkring. Skal du kjøpe kjøttdeig, så velg det dyreste/beste. Det vil likevel være billigere enn i Norge. Ha en fortreffelig tur!