Vis enkelt innlegg
Gammel 19-03-06, 05:23   #39
Karin
Seniormedlem

Karin sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 70
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Sv: Nydelig brownie-kake!

Eller reise til UK og handle... Ellers kan man jo bruke natreen. Skulle tro det går, det også.

Det endte med at jeg ikke frøs ned kaken - bare spiser en bit om dagen. Min ble ikke tørr i det hele tatt! Oppbevarer den i plast i kjøleskap. I dag var det den ultimate formiddagskosen- brownie, friske jordbær(jada, de er utenlandske, hvite i toppen og smakløse, og i tillegg himla dyre - men de funker!) og krem. DET er noe av det beste jeg har spist noensinne. Sjokoladen og jordbærene.. og kremen... Mmmm....

Fremdeles er det igjen litt mer enn 1/3 av kaken, tror jeg... Jeg spiser og koser meg! (ett stk per dag)Dette var et eksperiment, og jeg kan garantere at jeg kommer til å lage den om og om igjen. For denne var helt fantastisk, og veldig enkel å lage.

ANBEFALES. Har vi ikke en sånn greie på vurdering eller at man kan gi terningkast eller noe lignende, da? I så fall skulle denne ha fått terningkast 6. Garantert.

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat