Vis enkelt innlegg
Gammel 19-03-06, 01:23   #28
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Atkins Orange Sensation

Opprinnelig lagt inn av Fjonken

Det må ha skjedd ett eller annet med meg. For før synes jeg Atkinsbarene var digg, men ikke nå lenger. Etter en periode med null barer på programmet skulle jeg ta meg en som lørdagssnop. Ble forskrekka for det smakte jo helt j.....lig. Måtte bare kaste baren, greide ikke å spise den. Har jeg kommet i en antisukker/søtningsmiddel-fase eller? Noen flere som har opplevd dette?

JA!!! Jeg brukte det som snacks/nødproviant en stund, men så var det plutselig full stopp. Dvs. jeg ikke bare ikke likte den mer, men jeg ble direkte kvalm... Siste gang jeg spiste det var for over et år siden, jeg spiste ca 1/5 av en bar før jeg skulle på besøk til ny potensiell kjæreste. Han bød på middag og jeg måtte bare takke nei, var så dårlig! Ikke gøy (men det var koselig likevel da ). Skal aldri spise det mer, blir fortsatt kvalm bare ved tanken

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat