Vis enkelt innlegg
Gammel 17-03-06, 17:28   #11
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Dødssyk av Atkins-dietten

Jeg savner så sterkt nyanser også når jeg leser slikt som dette.

Lavkarbodietter farlig skriver de, men det er jo ketogene dietter de klager over hver gang de klager over noe i media. De glemmer at man ikke trenger å ta en ketogen fase engang når en skal spise lavkarbo. De farliggjør en ommøblering på tallerkenen som faktisk er nødvendig for veldig mange mennesker, ved å trekke ut skrekkeksempler på mennesker som har gjort ekstremvarianter av den strengeste biten av filosofien.

Folk som er syke bør jo passe på kostholdet sitt uansett, så dersom en feks. har nyresvikt og har fått beskjed om å holde seg unna for mye proteiner, og begynner på en ketogen diett, så kan en ikke akkurat trekke slutningen at lavkarbo er farlig.

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat