Opprinnelig lagt inn av apple
Er dessverre plaget med hard mage etter at jeg startet med dietten. Dette er forferdelig plagsomt, og nesten slik at jeg ikke orker mer....
Tradisjonelt sett skal man jo spise mye fiber, lactulose osv osv. Så hva gjør jeg nå ? Sliter virkelig med dette, drikker forøvrig bøtter med vann, så det er ikke der problemet ligger. Noen med noen gode, effektive råd for hvordan jeg holder magen helt myk???
Er også plaget med leggkramper om natten. Minner meg faktisk om da jeg gikk gravid, hvilket jeg ikke er nå!
For det tredje, nå står vekten stille. Har hørt om slike wooosh-perioder, men er det noen som kan forklare meg rent fysiologisk hva som skjer når kroppen sparer slik, og plutselig kan gå ned flere kg på få døgn?
Du skriver at du drikker mye vann men drikker du mye vann rett etter fiberrike måltid og etter å ha tatt tilskudd av fiber. Jeg selv kan få hard mage hvis jeg ikke drikker mye vann etter å ha spist plommer, sviske eller nøtter. Vanligvis drikker jeg mye vann etter hvert måltid og da har jeg alltid fin mage.
|