Vis enkelt innlegg
Gammel 16-03-06, 22:11   #146
Caxa
Medlem

Caxa sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Hadeland
Alder: 60
Caxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjent

Sv: Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-)

Opprinnelig lagt inn av Strutsen

Høres ut som om du har hatt en herlig dag Tone Ble en smule misunnerlig av å tenke på deg der du satt i solveggen utenfor stallen - snakk om optimal kos !!!!!

Skal bli veldig spennende å høre referat fra morgendagens trening, og jeg forstår din spenning og forventning for å høre hva den tidligere eieren vil ha å si!!!

Ha en toppen kveld (husmora der du står og steker opp morgendagens mat ) - selv sitter jeg og titter på TV3 og et eller annet program om et engelsk par og deres motbydelige matvaner..... isj !!! Og lykke lykke til med treningen imorgen. Sender med noen ekstra buketter solstråler til nesetippen !!

Ja har hatt en kjempedag!!!! Takk for alle solstråler

Husmora er ferdig da, hun har stekt koteletter sammen med squash,brokkoli, rødløk, sopp og litt stangselleri, lagd saus av creme fraiche, rømme og stekeskyen, og da ble det middag i kveld, middag i morgen og sikkert også lunsj i morgen.... Frokosten får jeg ta før jeg drar.....

Nå har jeg også ramlet ned foran tv'n, nyheter, nedslående sådanne men skal se CSI N.Y om en liten stund....

Så jeg taster i vei her, ruller hvite bandasjer og ser på tv, jaggu godt jeg ikke er mann

Forhåpentligvis er vi med der noen kilo lettere,

Tone
Caxa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat