Vis enkelt innlegg
Gammel 16-03-06, 13:21   #38
Bea
Medlem

Bea sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Alder: 55
Bea har en fantastisk aura rundt segBea har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Beas slankedagbok

Tuusen takk for koselige svar!!!
Jeg blir helt rørt over at dere kikker innom meg

Man blir jo litt satt ut når man får sånne meldinger fra legen, men jeg gir meg altså ikke!
Jeg spiser ikke Ketolysetablettene. Har liksom hatt skapet fullt av diverse tilskudd, så jeg har ikke følt at det har vært nødvendig. Men nå har jeg vært tom for kalsium/magnesium en stund, og nærmer meg bunnen på andre, så kanskje jeg skal bestille ketolysetablettene!?
Kan mangel på vektnedgang skyldes at jeg har tatt feil/dårlige tilskudd??
Enn om det er så enkelt? .... Blir helt håpefull her jeg

Så flott at menyen min begynner å bli fornuftig, forresten Forsøker å tenke på at jeg ikke skal spise for lite. Var veldig usikker på det der med fiber rik....om det ble for mye karber mener jeg. Men det virker som det går bra....
Vi har hatt familieråd ang slankingen min her i huset. Sambo mener det er usunt med for mye fokus på slanking i heimen, for ungene nærmer seg en farlig alder. Min eldste er snart 13 år. Og det blir jo litt masete ettersom denne slankingen ikke gir andre resultater enn frustrasjon. Derfor har jeg en ekstra grunn til å være glad for at jeg kan spise fiber rik. Nå blir det mindre synlig ved matbordet at mamma spiser litt anderledes. I tillegg elsker jo ungene det også, slik at alt blir mer naturlig. Det er jeg kjempeglad for!
Ha en god dag, alle sammen!!!

Bea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat