|
Ny dag og nye muligheter....
Så var denne dagen nesten over også, sliten etter å ha sittet på hest i mange timer i dag.... Selv om det er veldig gøy tar det tid for kroppen å gå fra en hest til 3-4....
Dagen har også vært masse telefoner, små ting som må handles inn og ledninger, skrivere, faxer alt som det sitter ledninger i Gubben her i huset har 24 tommeltotter når det kommer til ledinger, enten det gjelder stereo, tv, eller data
Men nå er vi nesten ferdige, har bestilt nytt bord til kjøkkenet, så jeg håper han som skulle dreie bena er ferdig snart.... Da er det HELT ferdig, og da tar jeg ferie
Ellers er det den tiden i mnd igjen, gikk på vekten og hadde gått opp 0,4 kilo.... Det er 1,6 kilo mindre enn det jeg pleide gå opp tidligere, tror kanskje det kan ha noe med progesta care'n å gjøre, legger på meg mindre vann.....
I morgen kveld er det klart for nye omganger med pussing av sal og hodelag, på fredag reiser jeg til Hønefoss for å trene hele helgen.... Gleder meg til å høre hva Jørn (dansk trener som eide Røcky før) sier om den fantastiske treningspartneren min
Maten i dag har vært en salig blanding, men med lite grønnsaker tror jeg....
Stekt hamburger, stekt egg, litt stangselleri, MCT og hvitløksmajones til frokost. Lunsj ble to skiver av brød lagd på samme oppskrift som naboen til Torkil med majones, litt MCT westfalerskinke og 4 sherrytomater. Middag ble en av pannekakene her inne med kesam, litt stevia og 2 ss MCT....
Nå spiser jeg en neve macademianøtter, og er snart oppe i min 3 liter med væske... Har funnet ut at jeg får i meg endel mer om jeg ikke bare drikker vann med litt sitron, men sper på med te, oldenvann med villbringebær, pepsi max og den nye farrisen, Bris med lemongress....
Så dagene springer egentlig ifra meg, helt vilt å tenke på at det alt er 15 Mars og bare 1 måned igjen til konkurransesesongen begynner å nærme seg for min del......