Vis enkelt innlegg
Gammel 15-03-06, 21:52   #36
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Beas slankedagbok

Så kjekt å se deg tilbake Bea !

Opprinnelig lagt inn av Bea

Han svarte at jeg sikkert manglet både det ene og det andre, så jeg måtte kutte ut dette tullet. Begynn å spis skikkelig !!!!

Det er det dummeste jeg har hørt på lenge ! Mye han har greie på kosthold da ! Og å uttale seg sånn uten å ha tatt prøver er jo helt på tryne.

Maten du spiser er helt flott syns jeg. Tar du Ketolyse pillene ? Det lønner seg og er en god investering. Bestill hele pillepakka hos Torkil. Da får du iallefall i deg det du trenger, - brennsikkert !

Vi er her for å hjelpe og å støtte hverandre - så bare kom med "deppene dine" du !