|
Sv: Beas slankedagbok
Ja, så er jeg her igjen da.......
Er litt deppa for tida, så jeg vil ikke risikere at mine dårlige vibber smitter over på dere flotte og positive mennesker her inne.
Vekta går ikke oppover lenger, og godt er det! Men den går heller ikke ned.......
I tillegg legger jeg på meg i cm Den nye buksa jeg kjøpte i februar passer ikke lenger.......Og det var IKKE noen god opplevelse.
Jeg var hos legen her forleden i et annet ærend. Men når jeg først var der, måtte jeg spørre om han hadde noen råd.... Tenkte kanskje jeg manglet noen vitaminer eller noe....jeg forklarte situasjonen i allefall.
Han svarte at jeg sikkert manglet både det ene og det andre, så jeg måtte kutte ut dette tullet. Begynn å spis skikkelig mat var beskjeden jeg fikk! Ok...det fikk meg ikke i bedre humør......
Jeg har ikke lyst til å forandre på planen min. Jeg har liksom satsa på dette, og det er ikke lurt for meg å begynne å vingle mellom flere typer kurer. Men jeg blir så trist når det ikke virker.....
Jeg er fremdeles i ketose...tror jeg da. Har rosa stix.
Men jeg er utrolig sliten og trøtt, og kan sikkert sove hele dagen hvis jeg fikk anledning til det.
Dette spiste jeg i går:
Frokost: 2 fiberrik med smør og krydderost
Lunsj: en blandet salat med skinke
Middag: stekt sei, med litt stekt løk, kokt blomkål og brokkoli, pluss litt smeltet smør som "saus"
Kvelds: en liten salat
Kjøpte min første fiberrik i går. Gul pakke. Det var deilig å legge pålegget på noe Ungene elsker det, så her er det rift om de små "skivene".
Vel....nå skal jeg ta med de dårlige vibbene mine ut herfra
Jeg er innom for å lese av og til, for å finne inspirasjon. Det er utrolig mange flotte mennesker her inne!!!!
|