Vis enkelt innlegg
Gammel 14-03-06, 22:49   #140
Caxa
Medlem

Caxa sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Hadeland
Alder: 60
Caxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjent

Sv: Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-)

For en dag!!!

Tidlig oppe, jeg som var så sent i seng i går

Det er ingen bra kombinasjon, så nå har kvelden blitt ganske tung... Alle vondtene i kroppen har tredd frem veldig tydelig, så dagen skal avsluttes snart sammen med noe sterkt, ergo må jeg spise olivenblad ekstrakt ett par dager for at tarmene skal orke med....

Får glede meg over at den fantastiske hesten min viste seg fra en av sine beste sider i dag, noe som gjør det verdt å ha disse vondtene.... Rart egentlig hvordan man lærer seg å leve med smerte

Jeg er så glad jeg lever sammen med en mann med ett enormt hjerte, og at barna har lært å akseptere at mamma enkelte ganger sier at hun må få være i fred, alene med seg selv....

Lytte til kroppen har jeg blitt flinkere til nå, noe som fører til at jeg ikke tømmer den helt før jeg gjør noe med problemet....

Så dette er en sånn synes synd på meg selv kveld, for jeg har ikke tid med alle vondter nå

Forhåpentligvis er vi med der noen kilo lettere,

Tone
Caxa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat