Vis enkelt innlegg
Gammel 14-03-06, 22:47   #13
TinaF
Ubekreftet Medlem

TinaF sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Jeg er fra byen hvor det alltid regner..
Alder: 39
TinaF er en juvelTinaF er en juvelTinaF er en juvel
Jeg kan jo adaptere meg litt da... Hvis kroppen skriker pannekake (sjelden)... kroppen min skriker stort sett sjokolade.... så må den bare akseptere at den må nøye seg med 70%++ sjokolade... eller litt annen mat... Vi får se, jeg prøver meg fram i hvert fall. Det viktigste er at jeg ikke er FOR streng mot meg selv... for da motarbeider jeg meg selv mentalt... og det har jeg erfaring i at ender VELDIG DÅRLIG! Så jeg tar hver dag og gjør det beste ut av det... Nå prøver jeg å trene intensivt hver dag 30min++ på treningsstudio (hvis ikke er mitt årsabonnement en vits!)... og spiser jeg da sånn noenlunde okey... da går det vel bra

Jeg fikk en ufattelig motivasjon i går til å høyne proteininntaket og senke karbohydratene... og TRENE MER!!..... Er så mange lekre menn som trener på treningsstudioet (...ja...jeg er singel... har vært det ALTFOR lenge... på tide med forandringer)... Uansett... de er en stooooor inspirasjon når jeg løper på tredemøllen... TV'ene blir liksom ikke like interessante... Huff... dette ble nesten litt tragisk.. men men... så lenge det hjelper meg i gang og holder meg gående så er jo det jo helt streit

(Hmm... ble liksom veldig obs på denne singel-situasjonen nå... hmm... undre undre..)

Dagen i dag har bestått av altfor mye cottage cheese (jeg bare elsker det... med kanel på... er sååååå godt!!!) og litt avokado... og altfor mye kaffe (men 7-eleven kaffen er sååååååå god.... nykvernet og herlig!!!)... og så litt biff til middag... Sitter her og har så lyst på sjokolade... så jeg tror jeg sniker meg bort til kjøleskapet og tar en 10g rute md 86% (har lager, tjihi... også kjent som nødprovisjon )

Jeg var forresten på tegnekurs i dag... Kjempekos!! I morgen er det oljemalingskurs... Åhhh, livet er herlig! Og så skrev jeg under på arbedskontrakt i dag.... Skal bli stuepike og servitør på et hotell i by'n!!

Men nå skriker de frustrerte fruene etter meg... Vi snakkes i morgen folkens!!

*Klemmer*