Vis enkelt innlegg
Gammel 13-03-06, 18:47   #3
Caxa
Medlem

Caxa sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Hadeland
Alder: 60
Caxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjent

Sv: Hvor mye fett kan du spise.....

Jeg er også 0, og spiser rømme, cottage cheese, creme fraiche o.l men må holde meg unna fløte....

Har vært hos Karin (Næringsvett) og hun har funnet endel ting jeg bør holde meg unna, og melkeprodukter som fløte, brun ost, melk o.l er ikke noe for meg pga feilernæring på sykehuset når jeg var der så lenge....

Bare synd at en som er profilert lege innen faget fedme er så lite villig til å se at andre ting faktisk kan fungere...

Og JanMesi, jeg ble enig med Karin om å skrive den boken Siden alle opplysninger om sykdomsbilde, opp og nedganger i vekten er så godt belyst i alt jeg driver med.... Har ennå siden min på VK og kan der gå tilbake til i fjor og se hva jeg spiste og hvordan det gikk med vekten

Legger også nå inn på VK det jeg spiser hver dag, og det er MYE mer kcal nå enn noengang tidligere.... Men som sagt det er lavkarbomat....

Så du får hilse Karin når du snakker med henne Jan

Forhåpentligvis er vi med der noen kilo lettere,

Tone
Caxa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat