Vis enkelt innlegg
Gammel 04-09-04, 01:38   #1
nalana
Seniormedlem

nalana sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av
Question

Cocosa og Udos choise?

Nå har jeg sett igjennom trådene for kosttilskudd for å se om noen av dere skriver om ovennevnte produkter før jeg maser om dem. Men nei da, ingen nevner dem her, men det ser ut som veldig mange bruker akkurat disse produktene her inne. Cocosa tror jeg jeg har lest om; er det kokosfett?

Er det noen som føler seg kallet til å fortelle litt om disse produktene? Da ville jeg blitt glad. Holder nemlig på å oppdatere meg på kosttilskudd. Vil gjerne bruke de beste produktene, som kan hjelpe meg med mitt mål om å gå ned i vekt.

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat