Vis enkelt innlegg
Gammel 09-03-06, 13:24   #6
Siljevanilje
Seniormedlem

Siljevanilje sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 40
Siljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt likt

Sv: bekhterev og kosthold

jeg skal hvertfall ikke begynne med masse karbere. og ikke masse histamin frisettende mat på en gang.
eks spise jeg tomat, så spise jeg ikke spinat i samme måltid.
men det jeg skal faktisk spise, er minst mulig svin. *grynt, grynt*
utenom bacon i dann og wann. og biff/okse kjøtt og kylling, så masse laks og makrell ( makrell inneholder også histaminer, må være litt forsiktig.) og masse gode grønnsaker. brokkoli, blomkål, squah, tomat, mangetouts, agurk, spinat,

jeg har også begynt å spise mer melke produkter. da magen reagerer ikke lenger, jeg har brukt noe som heter astaxin i ca 2 mnd nå. det jeg spiser av melkeprodukter er parmesan, mozarella.og dressing med melketing i.

ehm ja.

tidligere når jeg har vært i hellas. så har jeg alltid tålt den greske yoghurten bedre enn den norske. men nå ser det jo ut som om det har kommet noe gresk yoghurt i hyllene. denne skal prøves bitte litt av når jeg har blitt enda bedre.

men magen min funker alltid når jeg er i hellas og spiser youghurt.
målet mitt er å kunne gjøre det når jeg er på kreta i august 2006.

Siljevanilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse Svar med sitat