Vis enkelt innlegg
Gammel 08-03-06, 23:25   #113
Caxa
Medlem

Caxa sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Hadeland
Alder: 60
Caxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjent

Sv: Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-)

Opprinnelig lagt inn av Nille

Så den eneste alkoholen jeg inntar nå er i form av sprit eller vin (men jeg tåler lite av den og )

Billig i drift med andre ord

Jeg har en voldsom tro på at fibromyalgi er opphopning av slaggprodukter i kroppen, eneste forklaring jeg har på at de på smerteklinikken hos OsloAkutten forrige uke kunne uttale at jeg ikke har det lengre....

Det eneste jeg har gjort i forhold til tidligere er å legge om kosten til lavkarbo.... Heldigvis kjenner jeg kroppen min VELDIG godt, og kan derfor knytte dagens opplevelse til inntaket av den Atkins baren i går....

Ennå er grunn til å holde seg til denne typen mat....

Grunnen til at jeg begynte var å gå ned i vekt, det har nå bare blitt ett positivt følge av at jeg lever riktigere i forhold til hva min kropp har det best med....

Etter å ha levd på smertestillende i så mange år har det i dag gått 4 uker og 6 dager siden sist jeg måtte ha OxyContin, ett veldig sterkt smertestillende middel....
I dag tok jeg en pinex forte og dagen har egentllig fungert veldig greit...

Men ett løfte er herved avlagt, til alle og mest meg selv.... SUKKERALKOHOL og lignende skal ikke spises mer av meg...

Selv om det var godt er det ikke verd det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Forhåpentligvis er vi med der noen kilo lettere,

Tone
Caxa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat