Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-06, 22:07   #38
Ablazed
Ubekreftet Medlem

Ablazed sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Bergen
Ablazed er på en erverdig vei

Sv: tsah!

Heihei & takk for det nille

Ja, jeg er klar over at det er litt vanskelig for dere å kommentere osv. Men det er jo helt greit det! For å si det sånn, så trenger dere ikke å kommentere det jeg spiser og sånn, men det er jo alltid gøy med en kommentar uansett

Nei, sykehusmat er ikke noe å skryte over. Spiser nesten ingenting av det som er her. Bortsett fra de innmari gode grove skivene som de har her. hihi! det samme som jeg har hjemme tror jeg. det som heter "lavkarbo" Så, istedet for å spise noe særlig av lunsjen & middagen idag, så gikk jeg ned på rema 1000 for å kjøpe meg vann, gulerøter og salat. Nam!

Problemet mitt her, er at jeg er nede på narvesen veldig ofte, og der er det så utrolig god kaffe mocca! mm. så nå har jeg idag, som igår, drukket aalt for mye :/ hm. selv om jeg sa til meg selv idag tidlig at jeg ikke skulle gjøre det. huh.

Takk for en veldig oppmuntrende kommentar, Nille!
Forresten, så har jeg et lite sp.mål. røyking, gjør det noe med vekta mi? kan det være en grunn til at jeg ikke går noe særlig ned i vekt? jeg har virkelig ikke peiling på dette. jeg er jo desverre en storrøyker, tross den unge alderen. begynte faktisk som 11-åring :/ grusomt! og nå er det et stort problem for meg.. mangen sier at det er enkelt å slutte, men jeg klarer det bare ikke. *sukk*

Love,
TrudY
Ablazed er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat