Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-06, 21:48   #37
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: tsah!

Opprinnelig lagt inn av Scilla

Og så er det litt vanskelig å kommentere det du spiser i og med at det ikke er lavkarbo... synes jeg ihvertfall... Det er lettere å kommentere noe som ligger i nærheten av det en selv følger Men som de andre her sier, du er like velkommen for det!

Hei du !

Er litt enig med Scilla her. Er ofte innom deg, men vet liksom ikke helt hva jeg skal kommentere, siden matstellet ditt ikke akkurat hører til under lavkarbo. Litt vanskelig å kommentere et kosthold en ikke kjenner vet du !

Men du er nå både flink og dedikert - heier på deg uansett jeg !

Håper det går bra med deg på sykehuset. Vet at sykehusmaten er så som så. Den har kostet meg mange kilo overvekt ..... *sukk*
Du får gjøre det beste ut av det !