Vis enkelt innlegg
Gammel 05-03-06, 23:13   #95
Caxa
Medlem

Caxa sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Hadeland
Alder: 60
Caxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjent

Takk for hyggelig hilsen :smil:

Opprinnelig lagt inn av Strutsen

NM blir spennende!! Er det i Drammen i år? (mener at tantungen min sa at hun skulle være hestepasser for en eller annen dressurrytter under NM - hun er selv sprangrytter - 12 år og lovende) Gleder meg til å følge deg på veien dit!!

I år er NM på Skauen hos Per Waaler, ligger i Anholt ved Stokke.... Der går NM for funksjonshemmede og funksjonsfriske av stabelen samtidig 2 helgen i august..... Så da får jeg nok treffe tantungen

Helgen før er det internasjonalt stevne i Kristiansand, så ferien blir lagt til den uken ihvertfall

Nå ja, jeg er ufør så det får bli gubbens ferie

Var 2 stykker som undret fælt over vekttapet mitt, så det er nye lavkarbo utøvere på gang også... Hun ene er fra Arendal distriktet og hun andre bor i Oslo, så vi skal prøve oss på Ketolyse kuren siden jeg har funnet ut at jeg må ha mer proteiner med den treningsmengden jeg har nå....

Kjempespennende siden vi kommer til å møtes på forskjellige stevner rundt her på østlandet og får bryne oss på hverandre

Så det blir noen spennende måneder fremover, og det er internasjonalt stevne i Belgia i September og der har jeg tenkt å være med (håper jeg)

Vi står på med trening og mat, og er jeg heldig blir det en liten sponsoravtale på meg med en avis her, som vil ha historien om veien fra rullestol til NM... Spennende, siden jeg da kan ta med vekttapet, siden det er en så viktig del av oppkjøringen til NM i år

Forhåpentligvis er vi med der noen kilo lettere,

Tone
Caxa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat