|
min dag
Sto opp klokken 11.50 og spiste frokost. To skiver med servelat og paprika. (Brødet heter faktisk lavkarbo ). Yougurt med frokostblanding og banan. Juice, kaffi og vann.
Så reiste jeg ned til en venninne av meg. Vi skulle ha et slags "dansekurs" for småjentene her hvor jeg bor. Fra klokken 14.00 - 16.00. veldig gøy. Kom hjem, spiste middag, som da var lapskaus. Namme 
Orker ikke mer mat idag, tror jeg.
Er stappmett etter middagen. Dessuten skal jeg legge meg tidlig, sånn at jeg er frisk & opplagt til i morgen!
Ellers har jeg ikke fått gå noen tur med hunden idag. Siden det snør så fælt ute også, vet jeg ikke om jeg orker. Litt dumt da, for det er jo en stund til jeg kan gå på tur med henne igjen.
I morgen reiser jeg til haukeland Skal legges inn der i en uke. Og jeg gleder meg faktisk! Sikkert fordi at det er så mangen som skal besøke meg. Hehe. Men også fordi at nå vet jeg at diabetesen min er bra, og da blir det ikke noe mas om at jeg må skjerpe meg! 
På en annen side, så kvir jeg meg litt til å reise dit. Jeg har ingen steder jeg kan trene og sånn. Og det er jeg nesten blitt litt avhengig av i det siste Dessuten er det maten da. Jeg klarer ikke sykehus-mat. Dessuten er det masse usunt. Og mangen fristelser i kantinen. Hm. Her hjemme er det jo nesten ikke noe usunn mat lenger. Så det blir litt vanskelig da.. Men, skal prøve å holde meg, selvfølgelig 
> TrudY 

Love,
TrudY 
|