Vis enkelt innlegg
Gammel 04-03-06, 13:18   #5
Skorpia
Seniormedlem

Skorpia sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 66
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Sv: Bursdag i barnehagen.

Opprinnelig lagt inn av Fjonken

Jeg begynner å bli evinnelig lei av at jentungen min blir hyper de dagene det feires bursdag i barnehagen. Det er de søte kakene som har skylda. Så når hun fyller år neste gang tenkte jeg å ta med noe annet enn kaker. De voksne i barnehagen sier de er evindelig lei av sjokoladekaker i tusen varianter. Og is og pølser. Det er liksom det det går i. Noen som har noen forslag til litt sunnere bursdagsmat. Noe som er greit å ta med i barnehagen og greit å lage til mange. Og selvfølgelig bør det jo være noe godt da. Tenkte på lettsalta popkorn. Men må jo ha noe mer..

Is er mye bedre enn kaker hvertfall,inneholder ikke så mye sukker,men det er ikke lett for det er stadig vekk noe