Vis enkelt innlegg
Gammel 02-03-06, 14:37   #1
Feline
Juniormedlem

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Oslo
Alder: 46
Feline er på en erverdig vei

Ustabil vektnedgang..?

Begynner å lurer litt på dette nå jeg. Har vært i ketose i tre uker tror jeg. Trener tre ganger i uken med vekter, mandag, onsdag og fredag.
Har ikke opplevd at jeg har hatt noen jevn vektnedgang, men heller at jeg helt over natta har mistet mange cm?
Opplevde dette sist på mandag. Hadde gått ned 3 1/2 cm rundt magen!
Dette var etter at jeg faktisk hadde spist masse i helgen, og trodde vel at jeg hadde overskredet karb grensen. Spiste kremdessert, Serranokinke med kremost... Ikke sååå store karb bomber, men like vel?
Kan det hende at jeg spiser for lite karber som kan være årsaken? Er nøktern i løpet av dagen. Det går i omelett eller eggerøre og røyklaks slik at jeg kan spise litt bedre med grønsaker til middag, men det kan jo hende at jeg ikke får nok karbohydrater å løpet av dagen likevel. Kan dette være grunnen til at jeg gikk ned en del når jeg trodd jeg hadde spist for mye karb, og at jeg beveger meg sakte ned for at jeg spiser for lite? Må si at hadde ikke vært i mye aktivitet den helgen heller.
Ellers har jeg ikke opplevd noe av den kjeeempe vektnedgangen man kunne oppleve å få de første ukene i ketose, og lurer vel på om jeg må være i ketose en del lenger enn jeg hadde håpet. Jeg går i hvertfall ned da Men vil jo gjerne få maksimalt ut av tiden i ketose. Litt hver dag.

Ha en fin dag

Feline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat